ماگ Secrets

Wiki Article

ازاین‌رو برای سلیقه‌های مختلف مناسب بوده و توجه‌ها را به خود جلب می‌کنند.

امکان چاپ و طراحی انحصاری بر روی آنها نیز یکی دیگر از علت هایی است که ماگ ها را بسیار محبوب می کند. 

نگهداری و تمیزکردن ماگ‌های پلاستیکی بسیار آسان است. آن‌ها با مواد شوینده معمولاً به راحتی قابل شستشو هستند و به دلیل غیر قابل نفوذ بودن پلاستیک، نگهداری مایعات گرم را نیز ممکن می‌سازد.

شما چه فنجان یا ماگی را می پسندید؟ آیا می دانستید هر فنجان برای قهوه های مختلف سرو می شود؟ مطلب زیر اطلاعات مربوط به انواع ماگ و فنجان در ابعاد، مزایا و معایب آن را در اختیارتان قرار می دهد.

جلوگیری از ورود آلودگی و گرد و غبار و گرم نگه داشتن بیشتر نوشیدنی

شاید یکی از محبوب‌ترین انواع ماگ، تراول ماگ باشد که با داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده.

اگر بخواهیم نگاهی به سیر تحولی جنس ماگ ها از انواع اولیه‌ آن ها در طول تاریخ تا به امروز بیاندازیم، باید گفت که اولین ماگ ها از دل چوب یا استخوان حیوانات یا سنگ، حکاکی و بیرون کشیده می شده اند! این نوع ماگ ها همچنان بین طرفداران ماگ ها محبوبیت ویژه ای دارند و معمولا به دلیل مرغوبیت مواد اولیه‌ مصرفی و پر زحمت بودن روند طراحی و پرداختشان، قیمت بالایی دارند.

بیشتر مطالعه کنید: تهیه قهوه با کمکس و چشیدن طعم خاصی از قهوه

همچنین می توانید با مراجعه ??????? ????? به وب سایت آنی لوکس ، یا صفحه اکسسوری های آنی لوکس در اینستاگرام ، طیف وسیعی از انواع ماگ ها را مشاهده کنید و یک خرید به صرفه و اقتصادی داشته باشید ؛ تیم آنی لوکس در صدد آن است که گروهی از ماگ ها را بر اساس کیفیت مرغوبیت و زیبایی چشم نواز  آن ها گلچین کند و امکان خرید انواع ماگ را مطابق با هر نوع سلیقه ای به شما همراهان عزیز بدهد ، تا بتوانید به صورت اینترنتی و با قیمت مناسب و ارزان انواع مختلفی از ماگ را خریداری کنید.

جا کلیدی تبلیغاتی جا کارتی جلد مدارک ظروف تبلیغاتی

ماگهای سرامیکی ساده: این ماگ‌ها اغلب طرح خاصی ندارند و در ساخت آن‌ها از رنگ‌های مختلف استفاده شده است.

ماگ قهوه سنگی: ماگ های سنگی اغلب دست ساز ،دارای طرحهای مختلف، با دوام، دارای عایق و وزن سنگین هستند این لیوان ها را  می توان در ماشین ظرفشویی قرار داد.

این جام های بزرگ معمولا عایق حرارت هستند و دیواره های ضخیمی دارند تا از سرد یا گرم شدن سریع محتوای آن جلوگیری شود ؛ کفه ی این لیوان ها اغلب صاف نیست و غالباً مقعر یا دارای لبه اضافی ساخته می شوند تا از تماس حرارتی میان "جام" و سطحی که روی آن قرار می گیرد ، تا حدودی جلوگیری شود ؛ دسته های این نوع لیوان معمولاً از مواد عایقی که رسانایی حرارتی پایینی دارند ، مانند : سفال ، چینی ، استخوانی و یا شیشه ای ساخته می شوند ، برای اینکه از انتقال گرمای مایعات درون آن به دست و در پی آن از سوختگی و آسیب دیدن دست ها جلوگیری به عمل بیاورد.

ماگهای سرامیکی معمولا برای نوشیدنی‌های گرم استفاده می‌شوند؛ زیرا مقاومت بالایی در برابر گرما دارند؛ همچنین اندازه این محصولات متنوع است.

Report this wiki page